فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

خوشگلای خاله

برای مادرم...ومادران

1390/11/9 17:04
نویسنده : خاله زهره
113 بازدید
اشتراک گذاری

من کودک کوچک تو آمدم کسی که نه ماه انتظارش را کشیدی کودکی که از همان ابتدا قلبش با قلب تو میتپید ووجودش به وجود تو بستگی داشت آمدم درست در فصل تولد تو آمدم......

 

من کودک کوچک تو آمدم کسی که نه ماه انتظارش را کشیدی

کودکی که از همان ابتدا قلبش با قلب تو میتپید ووجودش به

وجود تو بستگی داشت آمدم درست در فصل تولد تو آمدم......

من همان کودکم همان کودکی که تنها در آغوش تو آرام

میگرفت وصدای دلنشین تو برایش با صدای دیگر تفاوت

دلنشینی داشت همان کودکی که با گریه های شبانه اش خواب

را از تو میگرفت ولی تو تنها با لبخند مرا به خواب دعوت

میکردی دستان گرمت را درون دستانم می نهادی وبا شیره

وجودت مرا سیراب میکردی مادر ای تنها تجلی بخش زندگی

من.. ای تنها خورشید قلبم ای کسی که قلبم را سرشار از

محبت کردی دوستت دارم.

 

 

مادر ای کسی که با بودنش جان میگیرم وبا نبودنش دنیا برایم

بی معنی وسوت وکور میشود تمام زحمتایش را سپاس

...سپاس وسپاس....!!!!!!!!

 

 

اکنون کودک تو بزرگ شده وای نامه را فقط برای جبران گوشه

ای از زحماتت نوشته هرچند که کلمات از وصف عاجز می

مانند تمام زحمت هایت را سپاس میگویم امیدوارم نه تنها تو

بلکه تمامی مادرها وپدرهای دنیا سایه شان همواره بالای سر

فرزندانشان باشد ودر سختترین مشکلات حامی آنان بوده

وتنهایشان نگذارند...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)