فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

خوشگلای خاله

بدون عنوان

1390/8/17 16:27
نویسنده : خاله زهره
119 بازدید
اشتراک گذاری

سهم من از عشق تو

دل به تو دادم و ندانسته شدم شهره ی شب

                                                            دل به تو سپردم شدم یک پارچه شور و شر

عشق تو به قیمت همه ی زندگی ام بود

                                                          عشق تو به قیمت همه ی آبرویم بود

اعتباری که من از عشق تو کسب کردم

                                                        اعتیاد بود و تباهی که با خود چه بد کردم

حرف عاقلان را پشت گوش انداخته نشنیده گرفتم

                                                          حدیث بزرگان را به خنده ز کنارش گذشتم

زندگی را فقط یاد تو و خیال پنداشتم

                                                    زهی که در رویا و وهم قد گذاشتم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

محمد گیان
18 آبان 90 10:52
سلام